Thursday, April 23, 2009

Intermediate Accounting II

sok paper intermediate accounting II...antara sbjek yg aku suke jujur nye...tp ntah la...rase mcm x sentuh pape pun lg ni...rase x stdy lg...huhu...ya allah...nape la ngn aku ni...akalili....bgn....jgn mengalah biar pun waktu cume tinggal seketika...terus kn usaha....huhu

buat sahabat2 ASC...gud luck paper sok...wat btol2..gmbira kn hati en.agoos...heheh..


"Ya Allah...ajarkan aku bahawa belajar ini bukan untuk sesiapa tapi hanya untuk Mu..belajar ini bukan untuk diri bahkan untuk seluruh ummat Rasul Mu..belajar ini bukan untuk saat ini bahkan untuk sepanjang zaman..ajarkanlah aku apa-apa yang aku tidak tahu tentang ilmu Mu..Ingatkan aku apa-apa yang aku lupa tentang Mu..Redhailah setiap langkahku kerana kepada Mu aku kembali...."

No comments: