Thursday, June 18, 2009

.::aku akan merinduimu::.

aku sudah kembali ke kolej...dan pastinya aku akan merindui...

.::Nur Najla Humairah::.
…Aksi baby tido…

...Tido lagi...

...baby after bercukur..cam sedih je...

bila mengimbau kembali saat cik jah (mak cik aku yg bongsu..adik mak) melahirkan najla..insaf aku di buat nye...3 hari cik jah menanggung kesakitan bila baby x bleh keluar dgn cara biasa...dan akhirnya dihantar ke hsptl yg lbh mempunyai kepakaran...cik jah di operate...teringat aku pada lirik lagu azimat ibunda nyanyian far east...

begitu indah setiap detik didalam rahimmu

sehingga teramat asyik setiap saat dipangkuanmu

bile dgr lagu ni...terfikir jgk aku...agaknya sbb tu la najla x nak lahir2 walaupun due date da smpai..huuhu...baby terlalu sayang nk meninggalkan alam rahim...

dan terfikir jgk aku..setiap detik mak kite bwk ke mana2 masa mak kite mengandungkan kite...x penah plak rase nk tinggal kn kite ni kt tepi jln ke..ape ke...walaupun mengandungkan kita ni bukan nye senang...kite plak tendang2 perut mak...mst penat kan...sian mak kite...

pastu bertarung nyawa melahirkan kita...bile lahir plak...kite nangis mlm2...mntk itu dan ini...tp x pernah pun mak kite jemu layan kerenah kite...mak...terima kasih atas segalanya...

adoi...sedih2...teringat kat kampung...teringat kt mak...isk3...

aku doakan baby najla jd anak yg solehah buat umi dan babah bile besar nnt...amin

No comments: